Børsen Retail-konference

Få succes med omnichannel og den moderne forbruger

 

Detailhandlen har de senere år gennemgået en digital transformation, som har revolutioneret onlinehandel, kundeoplevelser og eksport. E-handel stiger seks gange hurtigere end udviklingen i normal handel på verdensplan, og danskerne køber online som aldrig før. Hør, hvordan nogle af Danmarks største retailere håndterer omnichannel, kundeadfærd, Amazon-udfordringer og influencers.

 

Truslen er reel: Udenlandske webshops vinder stadig frem i Danmark
Ca. en tredjedel af al e-handel foregår på webshops uden for Danmark. Tendensen spås at fortsætte, hvormed udenlandske webshops i 2020 vil have en markedsandel på 47 pct. Lad dig inspirere af, hvordan de udenlandske giganter håndterer onlinehandel, og hvordan du positionerer dig i den nye markedssituation.

 

 

Du kan se programmet her

 

 

 

Hør bl.a. følgende taler:

  

Magasins omni-channel strategi: Hvordan samspillet mellem off- og online kan understøtte hinanden  

Peter Fabricius, CFO, Magasin

 

Matas vil ind i kampen mod giganterne efter deres tab af markedsdele – levering inden for få timer
Gregers Wedell-Wedellsborg, adm. direktør, Matas

Trends og tendenser: Den dovne forbruger, convenience, tech og digitalisering
Brian Mikkelsen, adm. direktør, Dansk Erhverv

Kend dit why og lær at brande dit produkt til forbrugerne

Mads Friis, Commercial Director Denmark, McDonalds

Forandring af kundeadfærd og -behov i modeindustrien
David Hejgaard, Regional Lead Nordics, Zalando 

Debat: Er disruption ufarligt når du har styr på kunderejsen?

Kenneth W. Nørgaard, adm. direktør, Babysam

Shoppingcenter-app bygger broen mellem den fysiske og digitale shoppingoplevelse

Kim Lauritsen, centerchef, herningCentret og Nikolaj Dahlgaard, partner, Emplate

 

Bloggers Delight: influencers' indflydelse på retail-branchen
Henrik Akselbo, adm. direktør og medstifter, Bloggers Delight

Luksus, lokale specialiteter og fokus på oplevelser
Tomas Pietrangeli, koncernchef, Dagrofa

Digitaliseringen af Danske Spils forhandlernet er også strategisk lederskab
Susanne Mørch Koch, adm. direktør, Danske Spil, og bestyrelsesmedlem, Coop

Vil e-handelen ændre Danmarkskortet, så vi får færre handelsbyer?

Per Nyborg, adm. direktør, ICP

Amazon overtager verdensherredømmet: omnichannel, whole foods og convenience
Henrik Stender, Amazon-ekspert og CEO, Adaptors

Kortlæg kunderejsen med neuroscience, og skab grobund for købsmodenhed

Mike Storm, COO, Neurons

Debat: brandopfattelse, verdensmål, convenience, onlinehandel, abonnementer og tech
Stefan Plenge, Founder & CEO, nemlig.com

Fremtidens retail: Hold øje med start ups! 

Martin Holmboe, Business Accelerator // Head of Scouting, Accelerace Management A/S og Kalle Stenbæk, Business Development Manager, Coop

  Debat: Fremtidens retailhandel - omnichannel, Amazon og convenience
Niels Ralund, adm. direktør, FDIH

 

 

 

 

 

Tid:

29. - 30. januar 2019 
kl. 08.30 - 16.00

 

Sted:
Børsbygningen
Slotsholmen 1
1217 København K
 

 

Pris:

6495 kr. ekskl. moms

  

3 for 2:

Er I flere fra samme virksomhed der ønsker at deltage på konferencen, kan I få 3 deltagere for 2’s pris. Skriv til partnerskab@borsen.dk.

 

Målgruppe:

Detail-, event- og servicebranchen, samt andre med interesse i eller ansvar for retail og omnichannel. 

 

 

Tilmeldingen er bindende:
Hvis du bliver forhindret, kan du overdrage din plads til en kollega. Husk at informere Børsen Partnerskab på partnerskab@borsen.dk vedrørende navneændringen.

 

Vi gør opmærksom på, at der kan blive taget billeder til arrangementet, som kan blive brugt i forbindelse med andre arrangementer.

 

Deltagerbevis:

Officielt deltagerbevis udleveres til deltagere ved forespørgsel.

 

 

 

 

 

 

 

Dagbladet Børsen A/S · Møntergade 19 · DK-1140 · København K · +45 33 32 01 02