Børsen Retail-konference

Fremtidens retailbranche: Hvordan tilfredsstilles den moderne forbruger?

Forventninger fra forbruger til virksomhed har aldrig været større – ikke kun til virksomhedens produktion og krav til bæredygtighed, men også om virksomhedens databrug og viden om forbrugeres tidligere køb og fremtidige behov er store.

 

På konferencen får du mulighed for at blive klogere på fremtiden i retailbranchen, når vi har inviteret nogle af Danmarks største retailere på scenen, som bl.a. vil dele ud af deres erfaringer med kommerciel brug af data til at skabe personaliserede og unikke kundeoplevelser, og hvordan de benytter de nyeste trends og teknologier til at udnytte den øgede forbrugerbevidsthed.

 

Deltag i årets konference, og bliv bl.a. opdateret på: 

  • Den digitale og teknologiske udvikling i branchen
  • Mulighederne i kommercialisering af data
  • Convenience: Hvordan tilfredsstilles den kritiske forbruger?
  • Unikke og personaliserede kundeoplevelser
  • Sådan kan et fokus på why højne jeres brands image

Du kan se programmet her

 

 

 

Hør bl.a. følgende taler:

  

Magasins omni-channel strategi: Hvordan samspillet mellem off- og online kan understøtte hinanden  

Peter Fabricius, CFO, Magasin

 

Matas vil ind i kampen mod giganterne efter deres tab af markedsdele – levering inden for få timer
Gregers Wedell-Wedellsborg, adm. direktør, Matas

Trends og tendenser: Den dovne forbruger, convenience, tech og digitalisering
Brian Mikkelsen, adm. direktør, Dansk Erhverv

Kend dit why og lær at brande dit produkt til forbrugerne

Mads Friis, Commercial Director Denmark, McDonalds

Debat: Er disruption ufarligt når du har styr på kunderejsen?
Ian Wisler-Poulsen, Customer Experience Manager, Tivoli

Debat: Er disruption ufarligt når du har styr på kunderejsen?

Kenneth W. Nørgaard, adm. direktør, Babysam

Shoppingcenter-app bygger broen mellem den fysiske og digitale shoppingoplevelse

Kim Lauritsen, centerchef, herningCentret og Nikolaj Dahlgaard, partner, Emplate

 

Bloggers Delight: influencers' indflydelse på retail-branchen
Henrik Akselbo, adm. direktør og medstifter, Bloggers Delight

Luksus, lokale specialiteter og fokus på oplevelser
Tomas Pietrangeli, koncernchef, Dagrofa

Transformation af Danske Spil for at forene det digitale med offline
Susanne Mørch Koch, adm. direktør, Danske Spil, og bestyrelsesmedlem, Coop

Vil e-handelen ændre Danmarkskortet, så vi får færre handelsbyer?

Per Nyborg, adm. direktør, ICP

Amazon overtager verdensherredømmet: omnichannel, whole foods og convenience
Henrik Stender, Amazon-ekspert og CEO, Adaptors

 

Kortlæg kunderejsen med neuroscience, og skab grobund for købsmodenhed

Mike Storm, COO, Neurons

Debat: brandopfattelse, verdensmål, convenience, onlinehandel, abonnementer og tech
Stefan Plenge, Founder & CEO, nemlig.com

 

Forandring af kundeadfærd og -behov i modeindustrien
David Hejgaard, Regional Lead Nordics, Zalando 

Fremtidens retail: Hold øje med start ups! Martin Holmbns reoe, Business Accelerator // Head of Scouting, Accelerace Management A/S og Kalle Stenbæk, Business Development Manager, Coop

 

 

 

 

 

Tid:

29. - 30. januar 2019 
kl. 08.30 - 16.00

 

Sted:
Børsbygningen
Slotsholmen 1
1217 København K
 

 

Pris:

6495 kr. ekskl. moms

  

3 for 2:

Er I flere fra samme virksomhed der ønsker at deltage på konferencen, kan I få 3 deltagere for 2’s pris. Skriv til partnerskab@borsen.dk.

 

Målgruppe:

Detail-, event- og servicebranchen, samt andre med interesse i eller ansvar for retail og omnichannel. 

 

Tilmeldingen er bindende:
Hvis du bliver forhindret, kan du overdrage din plads til en kollega. Husk at informere Børsen Partnerskab på partnerskab@borsen.dk vedrørende navneændringen.

 

Vi gør opmærksom på, at der kan blive taget billeder til arrangementet, som kan blive brugt i forbindelse med andre arrangementer.

 

Deltagerbevis:

Officielt deltagerbevis udleveres til deltagere ved forespørgsel.

 

 

 

 

 

 

 

Dagbladet Børsen A/S · Møntergade 19 · DK-1140 · København K · +45 33 32 01 02