Webinarer om e-handel og e-kataloger

Du får tips til, hvordan du nemm​ere kan bruge SKI-kataloget som enten ny eller øvet bruger, og vi kommer godt omkring de problemstillinger, der fylder i din hverdag med SKI-kataloget.

 

Det sker, når vi afholder tre webinarer om e-handel og e-kataloger som en erstatning for de planlagte temadage om e-handel og e-kataloger i marts og april, som det ikke var muligt at gennemføre pga. COVID-19.

 

Du kan vælge enten at deltage i et eller flere af webinarerne. 

 

NB. Hvis du vil tilmeldes flere af webinarerne skal du gøre som følgende:

1. Tilmeld dig først ét af webinarerne her

2. Når du har gennemført tilmeldingen, skal du trykke på log ud

3. Nu kan du tilmelde dig endnu et webinar

 

Til webinarerne vil det være muligt at stille spørgsmål via chat. 

 

 

Hvad og hvornår

 

Ny bruger af SKI-kataloget

Mandag den 25. maj 2020 kl. 10.00 - 12.00

Læs mere her.

 

Øvet bruger af SKI-kataloget

Onsdag den 27. maj 2020 kl. 10.00 - 12.00

Læs mere her.

 

Dialog om e-kataloger og e-handel

Torsdag den 28. maj 2020 kl. 10.00 - 12.00

Læs mere her.

 

Det er gratis at deltage. 

 

 

Hvem kan deltage

 

Webinarerne er relevante for dig, der bruger SKI's e-kataloger i det daglige, skal i gang med det eller har ansvaret for e-handel i din organisation. 

Møderne er ikke relevante for brugere af IndFak.

 

SKI - H. C. Hansens Gade 4 - 2300 - København S - 33427000 - kundeservice@ski.dk