Medieudviklingen 2019: Hvad er de vigtigste tendenser?

Dato: Torsdag d. 6. februar 2020

Tid: Kl. 8-9

Sted: DR Koncerthuset, studie 2

Tilmeld dig her eller via menuen

 

Er flow-tv snart dødt? Er Facebook i brugerkrise? Og hvordan ser streamingvirkeligheden ud?

 

I en tid, hvor den digitale omstilling brøler derudaf – og tendenserne ændrer sig lynhurtigt, vil chef for DR Medieforskning, Dennis Christensen, med sit DR Deler-oplæg uddybe og give svar på, hvad der har præget 2019, og hvilken medieudvikling året har været igennem.

 

Oplægget vil med baggrund i den årlige ’Medierapport’ fra DR Medieforskning, give et detaljeret indblik i nogle af de vigtigste tendenser og nedslag fra rapporten, der blandt andet indebærer danskernes mediebrug, helt nye vaner og musikopdagelse i en streamingtid. Samtidig vil Dennis Christensens DR Deler-oplæg give et bud på, hvilke tendenser der er værd at holde øje med i 2020.

 

Dennis Christensen har været chef for DR Medieforskning siden 2014, og DR’s Medieforskningsrapport udkommer hvert år i januar måned. 

 

Det er også muligt at tilmelde sig DR Delers nyhedsbrev. Så går du aldrig glip af et oplæg. Se mere i højre side på dr.dk/møddr

 

Oplægget bliver desuden tilgængelig som stream dagen efter på dr.dk/møddr

 

 

Foto: Bjarne Bergius Hermansen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DR - Emil Holms Kanal 20 - 2300 - København - 29913548 - drdeler@dr.dk