Mange brand managers og bureaufolk oplever, at der er flere og flere aspekter af brands og branding, der ikke kan forklares og derfor heller ikke håndteres med de traditionelle marketingværktøjer. Det er lidt af en udfordring for både strategiudvikling og kreativitet - for slet ikke at tale om den kommercielle succes.

 

Kurset Det Ustyrlige Brand introducerer dig til viden, som du kan bruge til at udvikle en progressiv og tidssvarende forståelse af branding og forbrugerkultur. Du får en dybere og bredere indsigt i forbrugernes relation til brands - hvordan brands er indlejret i sociale og kulturelle kontekster, og hvorfor det både kan gøre et brand superstærkt og tage livet af det.

 

 

Efter tilmeldingsfristens udløb kan du her på sitet finde alt relevant information og materiale, du har brug for ifbm. kurset.

Det er også her på sitet, at du kan redigere din tilmelding og dine personlige oplysninger.

Syddansk Universitet - Campusvej 55 - 5230 - Odense M - kurser@sdu.dk - 65504740