Sekretærens trivsel og udvikling - Efterår 2017 FULDTEGNET

Dette kursus er fuldtegnet og det er ikke længere muligt at tilmelde sig

 

På dette kursus arbejder vi med arbejdsglæde, gensidige forventninger, forebyggelse af konflikter, kommunikation med patienter, kolleger og arbejdsgivere. Vi vil også drøfte sekretærens administrative opgaver, nye kompetencer, effektivisering og uddelegering af arbejdsopgaver.

 

Formålet med kurset er, at du som sekretær i almen praksis får ideer og inspiration til, hvordan du kan aflaste lægen i hverdagen. På kurset tager vi udgangspunkt i dagligdagen i en lægepraksis.

 

Indhold og form

På kurset arbejder vi med arbejdsglæde, gensidige forventninger, forebyggelse af konflikter, kommunikation med patienter, kolleger og arbejdsgivere. Vi vil også drøfte sekretærens administrative opgaver, nye kompetencer, effektivisering og uddelegering af arbejdsopgaver.

 

Har du ønsker til emner, vi skal berøre på kurset, så send dem til kursusleder Nina Lakner Aagaard på laknernina@hotmail.com senest tre uger før kurset.

 

Kurset gennemføres som katedral undervisning med aktiv deltagelse og spørgsmål til underviser og medkursister. Der vil især være fokus på dialog, øvelser, oplæg og cases.

 

Målgruppe

Lægesekretærer, sekretærer eller andre praksispersonaler, der er interesseret i trivsel i dagligdagen og som skal - eller allerede varetager - sekretærfunktioner i almen praksis.

 

Underviser
Jesper Bay-Hansen, Speciallæge i almen medicin, forfatter og sexolog

 

Kursusleder
Nina Lakner Aagaard, Praksissekretær

 

Tid og sted

7. november 2017, Hindsgavl Slot

Kurset afholdes fra kl. 9.00-16.00 med ankomst og morgenmad fra kl. 8.30

 

Tilmeldingsfrist

20. september 2017

 

Efter endt tilmeldingsfrist kan der forekomme ledige pladser. Dette vil fremgå af hjemmesiden.

Ønsker du at tilmelde dig kurset efter endt tilmeldingsfrist, skal du kontakte kursussekretariatet på kurser.plo@dadl.dk

 

Pris

Kr. 3.100,-

Betaling af kurset sker med MasterCard eller Visa/Dankort ved tilmelding

PLO Efteruddannelse * Kristianiagade 12 * 2100 København Ø * CVR. 1052 6280 * www.plo-e.dk

Persondatapolitik