Sådan får du succes på et presset retail-marked

 

Deltag i Børsens Retail-konference, og lær, hvordan du kan imødegå udfordreren Amazon, ved at fokusere på personaliserede kundeoplevelser, augmented reality, big data, og business intelligence.

 

Med markante ændringer og udfordrere i retail-branchen, er det på tide til at forny, samarbejde og tænke på helt nye måder. Engagement i brugerens færden, købsoplevelse og personalisering er af stor betydning, såfremt du vil sikre din relevans på retail-markedet og have langvarig relation til kunden - også når Amazon indtager det danske marked. 

 

Automation, kapitalisering af data, partnerskaber og deling af viden med konkurrenter, er afgørende for, hvorvidt den danske retail-branch er rustet til at imødegå tech-giganterne.

  

Årets temaer: 

- Augmented reality

- Omnichannel-brugeroplevelser

- Machine learning

- Business intelligence

- Kapitalisering af data

- Personalisering via kundedata

 

Se programmet her 

 

 

Hør bl.a. følgende talere:

 

  

Michael Valdsgaard

Leader Digital Transformation Inter Ikea Systems

Ikea

 

Claus Kenberg

Chief Digital Information Officer

Saxo

 

Jan Madsen

Koncerndirektør

Coop

 

Steffen Thomsen

Business controller

Normal

 

Peter Rønn
Adm. direktør

Kop og Kande

 

Anne-Mette Højland

CEO og stifter

IDna Group

 

 

 

 

 

Tid: 20. marts kl. 8.30-16.20

 

Sted: Langelinie Pavillonen, Langelinie 10, 2100 København Ø

 

Pris:

3995 kr. ekskl. moms for direktører, chefer og ledere i detail-, event- og servicebranchen samt andre med ansvar og interesse for AR, omnichannel og retail.

 

5995 kr. ekskl. moms for leverandører og rådgivere, der leverer ydelser til retailbranchen.

 

3 for 2

Er I flere fra samme virksomhed der ønsker at deltage på konferencen, kan I få 3 deltagere for 2’s pris. Skriv til partnerskab@borsen.dk. 

Målgruppe

Direktører, chefer og ledere i detail-, event- og servicebranchen samt andre med ansvar og interesse for AR, omnichannel og retail.

  

Tilmeldingen er bindende
Hvis du bliver forhindret, kan du overdrage din plads til en kollega. Husk at informere Børsen Partnerskab på partnerskab@borsen.dk vedrørende navneændringen.

 

 

 

 

 

 

 

 Dagbladet Børsen A/S · Møntergade 19 · DK-1140 · København K · +45 33 32 01 02