Omnichannel: Sådan skaber du en fuldt integreret kundeoplevelse            

 

Årets temaer: 

- Augmented reality

- Omnichannel-brugeroplevelser

- Machine learning

- Business intelligence

- Kapitalisering af data

- Personalisering via kundedata

 

Omnichannel er endnu på agendaen – kundeoplevelsen skal fungere på apps, sociale medier, web og i fysiske butikker. Automation, kapitalisering af data og konsistens på alle kanaler er derfor årets afgørende faktorer og retail-konferencens fokus.       

         

Med disruptive ændringer i retail og e-handel er det på tide til at forny, samarbejde og tænke på helt nye måder. Her er engagement i brugerens færden, købsoplevelse og brandopfattelse er af stor betydning, såfremt du vil sikre din relevans på retail-markedet og have langvarig relation til kunden.

 

Derfor skal du have styr på kundedata, udnyttelse af disse, logistik, og sidst, men ikke mindst, personaliserede oplevelser. Data kan ved hjælp af kognitiv teknologi sorteres og systematiseres til reel anvendelse af data i detailhandlen.

 

Deltag i årets retail-konference, og lær, hvordan du kan imødegå fremtidens kundeoplevelsesudfordringer, ved brug af augmented reality, machine learning og business intelligence.

 

Se programmet her 

 

 

Hør bl.a. følgende talere:

 

  

Michael Valdsgaard

Leader Digital Transformation Inter Ikea Systems

Ikea

 

Claus Kenberg

Chief Digital Information Officer

Saxo

 

Jan Madsen

Koncerndirektør

Coop

 

 

Kenneth Nielsen

Group digital director

Dansk Supermarked

 

Stefan Plenge

Adm. direktør og stifter

Nemlig.com

 

Anne-Mette Højland

CEO og stifter

IDna Group

 

 

 

 

 

Tid: 20. marts kl. 8.30-16.30

 

Sted: Langelinie Pavillonen, Langelinie 10, 2100 København Ø

 

Pris:

EARLY BIRD 3495 kr. ekskl. moms for direktører, chefer og ledere i detail-, event- og servicebranchen samt andre med ansvar og interesse for AR, omnichannel og retail.

(Prisen er gældende til og med 19. januar, hvorefter prisen er 3995 kr. ekskl. moms).

 

EARLY BIRD 5495 kr. ekskl. moms for leverandører og rådgivere, der leverer ydelser til retailbranchen.

(Prisen er gældende til og med 19. januar, hvorefter prisen er 5995 kr. ekskl. moms).

 

3 for 2

Er I flere fra samme virksomhed der ønsker at deltage på konferencen, kan I få 3 deltagere for 2’s pris. Skriv til partnerskab@borsen.dk.

 

Målgruppe

Direktører, chefer og ledere i detail-, event- og servicebranchen samt andre med ansvar og interesse for AR, omnichannel og retail.

  

Tilmeldingen er bindende
Hvis du bliver forhindret, kan du overdrage din plads til en kollega. Husk at informere Børsen Partnerskab på partnerskab@borsen.dk vedrørende navneændringen.

 

 

 

 

Dagbladet Børsen A/S · Møntergade 19 · DK-1140 · København K · +45 33 32 01 02

Persondatapolitik