Sådan skaber du en fuldt integreret kundeoplevelse            

 

- Augmented reality, machine learning & personalisering via kundedata

 

Omnichannel er endnu på agendaen, men med forøget fokus på kundeoplevelsen, som både skal fungere på apps, sociale medier, web og i fysiske butikker. Automation, kapitalisering af data og konsistens på alle kanaler er derfor årets afgørende faktorer og retail-konferencens fokus.   

   

Engagement i brugerens færden, købsoplevelse og brandopfattelse er af stor betydning, såfremt du vil sikre din relevans på retail-markedet og have langvarig relation til kunden. Derfor skal du have styr på kundedata, udnyttelse af disse, influencers, sociale medier, logistik, og sidst, men ikke mindst, personaliserede oplevelser. Data kan ved hjælp af kognitiv teknologi sorteres og systematiseres til reel anvendelse af data i detailhandlen. Lær desuden, hvordan du kan skabe en sammenhængende og værdiskabende kundeoplevelse med fokus på data og ip targeting.

 

Deltag i årets retail-konference, og lær, hvordan du kan imødegå fremtidens kundeoplevelsesudfordringer, ved brug af augmented reality, machine learning og business intelligence.


Bliv inspireret af årets temaer: 

 - Augmented reality og omnichannel-brugeroplevelser

 - Udnyt dine data med machine learning og business intelligence

 

 

Se programmet her 

 

 

Hør bl.a. følgende talere:

 

  

Claus Kenberg

Chief Digital Information Officer

Saxo

 

 

 

Michael Valdsgaard

Leader Digital Transformation Inter Ikea Systems

Ikea

 

 

Jan Madsen

Koncerndirektør

Coop

 

 

 

Kenneth Nielsen

Group digital director

Dansk Supermarked

 

 

 

 

 

 

Tid: 20. marts kl. 8.30-16.30

 

Sted: København

 

Pris:

EARLY BIRD 3495 kr. ekskl. moms for direktører, chefer og ledere i detail-, event- og servicebranchen samt andre med ansvar og interesse for AR, omnichannel og retail.

(Prisen er gældende til og med 19. januar, hvorefter prisen er 3995 kr. ekskl. moms).

 

EARLY BIRD 5495 kr. ekskl. moms for leverandører og rådgivere, der leverer ydelser til retailbranchen.

(Prisen er gældende til og med 19. januar, hvorefter prisen er 5995 kr. ekskl. moms).

 

3 for 2

Er I flere fra samme virksomhed der ønsker at deltage på konferencen, kan I få 3 deltagere for 2’s pris. Skriv til partnerskab@borsen.dk.

 

Målgruppe

Direktører, chefer og ledere i detail-, event- og servicebranchen samt andre med ansvar og interesse for AR, omnichannel og retail.

  

Tilmeldingen er bindende
Hvis du bliver forhindret, kan du overdrage din plads til en kollega. Husk at informere Børsen Partnerskab på partnerskab@borsen.dk vedrørende navneændringen.

 

 

 

 

Dagbladet Børsen A/S · Møntergade 19 · DK-1140 · København K · +45 33 32 01 02

Persondatapolitik