Datadrevet forretning - sådan kapitaliserer du på dine data

 

- Hvordan kommercialiseres data og udnyttes data som konkurrenceparameter?

 

Virksomheder har i flere år opsamlet data fra deres kunders færden, men uden at omsætte disse data til forretning. Flere ønsker at udnytte den forretnings-information, de har til deres rådighed, men det kræver mere end blot en data scientist og en strategi.

 

- Hvordan får du det bedste overblik over de store mængder data?
- Hvad kan data kan gøre for din virksomhed?
- Hvordan udnytter du mønstre i data til forretning?
- Hvordan kommer du i gang med behavioural insight? 
- Hvordan kan data drive dig foran dine konkurrenter?

 

Kom og hør, hvordan du etablerer forretningsområder på baggrund af algoritmer, machine learning og data management, som både komplementerer og forandrer den eksisterende forretningsmodel, men uden at miste kundefokus.

 

Vi glæder os til at byde dig og dine kolleger velkommen på konferencen.

 

Hør bl.a. følgende talere:

 

 

Claus Kenberg

Chief Digital Information Officer

Saxo


 

 

Stefan Kloster Kinze

Head of Strategic projects, digital commercial offerings

Grundfos

 

 

Jesper Tuck Grünfeld                         

Adm. direktør

Kino.dk

 

 

Mads Aarøe Mathiesen

CEO

Trendsales & Tradono

 

 

Kristjan Due Brødreskift

Audience Director

GroupM Nordics  

 

 

Andreas Groth Clausen

Commercial partnerships

Det Kongelige Teater 

 

   

 

 

 

 

 

Tid: 6. februar 2018 kl. 8.30-16.30

 

Sted: Langelinie Pavillonen, Langelinie 10, 2100 København Ø

 

Pris:

3995 kr. ekskl moms for kommercielle direktører, ledere og beslutningstagere, der arbejder med analyse, data, machine learning, targeting, markedsføring m.m. 

 

5995 kr. ekskl. moms for for rådgivere og leverandører af ydelser inden for databrug. 

 

3 for 2 

Er I flere fra samme virksomhed der ønsker at deltage på konferencen, kan I få 3 deltagere for 2’s pris. Skriv til partnerskab@borsen.dk.

 

Målgruppe

Marketing, CFO, kommercielle direktører, ledere og beslutningstagere, der arbejder med analyse, data, machine learning, targeting, markedsføring m.m. 

 

Tilmeldingen er bindende
Hvis du bliver forhindret, kan du overdrage din plads til en kollega. Husk at informere Børsen Partnerskab på partnerskab@borsen.dk vedrørende navneændringen.

 

 

Dagbladet Børsen A/S · Møntergade 19 · DK-1140 · København K · +45 33 32 01 02