Sådan kapitaliserer du på dine data

 

- Hvordan oversætter du data til KPIer og forretningsstrategier?

 

Virksomheder har i flere år opsamlet data fra deres kunders færden, men uden at omsætte disse data til en forretning. Bliv klogere på, hvordan du ved hjælp af machine learning omsætter store datamængder til forståelige KPI’er samt datadrevne beslutninger og forretningsstrategier.

 

Der er meget hype omkring big data, data mining og dataanalyse, men der er heldigvis også mange virksomheder, der ønsker, at gøre brug af den forretningsinformation, de har til deres rådighed. At komme med på datavognen kræver dog mere end blot en data scentist og en strategi. Det er vigtigt at forstå, hvad disse data kan gøre for din virksomhed, hvordan det kan drive dig foran dine konkurrenter og hvad du skal gøre for at sikre, at det sker.

 

Kom og hør, hvordan du etablerer et agilt digitalt forretningsområde på baggrund af algoritmer, machine learning og data management, som både komplementerer og forandrer den eksisterende forretningsmodel uden at miste kundefokus.

 

Vi glæder os til at byde dig og dine kollegaer velkommen på konferencen.

 

Hør bl.a. følgende talere:

 

 

 

Claus Kenberg

Chief Digital Information Officer

Saxo

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tid: 6. februar 2018 kl. 8.30-16.30

 

Sted: København

 

Pris:

EARLY BIRD 3495 kr. ekskl. moms for direktører, ledere og beslutningstagere, der arbejder med analyse, data, machine learning, targeting, markedsføring og lignende. (Prisen er gældende til og med 22. december, hvorefter prisen er 3995 kr. ekskl. moms).

 

EARLY BIRD 5495 kr. ekskl. moms for for rådgivere og leverandører af ydelser inden for databrug. (Prisen er gældende til og med 22. december, hvorefter prisen er 5995 kr. ekskl. moms).

 

 

3 for 2 

Er I flere fra samme virksomhed der ønsker at deltage på konferencen, kan I få 3 deltagere for 2’s pris. Skriv til partnerskab@borsen.dk.

 

 

Målgruppe

CFO, direktører, ledere og beslutningstagere der arbejder med analyse, data, machine learning, targeting, markedsføring og lignende

 

 

Tilmeldingen er bindende
Hvis du bliver forhindret, kan du overdrage din plads til en kollega. Husk at informere Børsen Partnerskab på partnerskab@borsen.dk vedrørende navneændringen.

 

 

 

Dagbladet Børsen A/S · Møntergade 19 · DK-1140 · København K · +45 33 32 01 02

Persondatapolitik