Succes afhænger af meget mere end et brand – det er kulturen og menneskerne bag

 

v/ Kaspar Basse, adm. direktør og stifter af Joe & The Juice

 

Interview v/ chefredaktør Niels Lunde

 

For stifteren af en af Danmarks mest omtalte iværksættersucceser, Joe & The Juice, handler succes om meget mere end et brand – det handler om en hel kultur. Da Kaspar Basse stiftede Joe & The Juice i 2002, var det med et ønske om at skabe en bedre fortælling om sundhed, men han havde ikke regnet med, at de ansatte ville ende med at betyde så meget for virksomhedens koncept, som de gør i dag, hvor der findes ca. 250 forretninger verden over, og kæden beskæftiger ca. 1600 personer. Manualer, servicekoncepter og uniformer er erstattet af en lang snor til personalet hos Joe & The Juice. Mød Kaspar Basse, og få et unikt indblik i rejsen med Joe & The Juice, konkurrencen på markedet, internationaliseringen, og hvad medarbejderkulturen har betydet for hans succes.

 

Hør om Kaspar Basses:

 

  • Medarbejderkultur og den udvikling, virksomheden har taget de seneste år
  • Fokus på brand, kultur og konceptualisering af produktet
  • People, people & people

 

Det er kun muligt for medlemmer af Børsen Executive Club at tilmelde sig arrangementet. Læs mere om Børsen Executive Club, og meld dig ind på borsen.dk/becblivmedlem

 

 

 

 

 

 

Tid: 7. marts kl. 08.00 - 09.30

 

Sted:

Hotel d'Angleterre
Kongens Nytorv 34
1050 København K 

 

Bliver du forhindret i at deltage, beder vi dig melde afbud på bec@borsen.dk

 

Læs FAQ om Børsen Executive Club her.

 

Læs mere om Børsen Executive Club, og meld dig ind her.

 

 

 

 

 

 

Dagbladet Børsen A/S · Møntergade 19 · DK-1140 · København K · +45 33 32 01 02